فروشگاه اینترنتی رام گل

۰۹۱۱ xxx ۸۵۲۶       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش نخل سیکاس رولوتا

فروش نخل سیکاس رولوتا

قیمت : ۲۴.۵۰۰ تومان

استان مازندران, شهر رامسر

خیابان شهید مصطفی خمینی (آخوندمحله)- خیابان بهار۸

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹

بازدید : 489

فروش نخل سیکاس رولوتا

سیکاس به دلیل رشد کم‌، گیاهی نسبتا گران و از نظر زیبایی و جلوه گیاهی لوکس و تشریفاتی به حساب می آید و اغلب زینت بخش سالنهای بزرگ، ادارات، مکانهای تجاری و خانگی است و گونه سیکاس رولتا Cycas revolute  در ایران از دیگر انواع سیکاس متداول تر و محبوب تر و شناخته شده تر است و یکی از بزرگترین های این گونه (سیکاس رولوتا)  در باغ گیاه شناسی کیو KEW در انگلستان نگهداری میشود.

نور:
سیکاس در محیط های بیرونی به خوبی رشد میکند ولی اگر آنرا در روی پاسیو و یا در کنج های ساختمان و یا به عنوان یک گیاه آپارتمانی نگهداری میکنید آن را در معرض آفتاب قرار داده و هر از چند گاهی گلدان آن را بگردانید تا نور به همه قسمت های و برگها به صورت یکسان برسد و رشد برگها متقارن و متناسب باشد.

آبیاری سیکاس:
اگر از سیکاس در گلدان نگهداری میکنید دقت نمایید و ابتدا اجازه دهید که خاک گلدان کاملاً خشک شود و سپس آن را آبیاری کنید.

خاک مناسب:
خاک مطلوب برای سیکاس خاکی است که مخلوطی از خاک برگ سبک، ماسه، کمی خاک رس باشد که هم دارای زهکشی خوب و هم نسبتا سبک و غنی از عناصر مورد نیاز گیاه است. در هنگام کاشت سیکاس باید در نظر داشت که گیاه را طوری بکاریم که محل قرار گرفتن گیاه از زمین طبیعی اطراف خود کمی بالاتر قرار گیرد. پیاز (تنه) سیکاس باید طوری در خاک قرار گیرد که تقریبا یک سوم از آن در خاک و دو سوم دیگر آن از خاک بیرون باشد.

کود دهی:
زمان مناسب برای کوددهی به سیکاس، درطول بهار و یا در اواخر تابستان است. اگر از کود های طبیعی  مانند کودهای حیوانی و کود های دیر جذب استفاده می کنید بهتر است از عاری بودن دهانه و نوک پیاز سیکاس از انباشت کود مطمین شوید زیرا ممکن است نظم برگهای جدید به هم خورده و یا حتی موجب ساز بین رفتن آنها یا به اصطلاح سوختن برگ سیاس گردد. در بهار با کود 6-2-0 هم میتوانید گیاه را تغذیه کنید. در کود دهی افراط نکنید و دقت کنید که کمبود مواد مغذی ضرر کمتری نسبت به کود دهی بیش از حد برای سیکاس دارد.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.