شرکت پردیسان سبز

۰۲۳۲ xxx ۱۲۸۸       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
تولید کود کامل ماکرو

تولید کود کامل ماکرو

استان سمنان, شهر گرمسار

خیابان ولیعصر – روبروی درب اصلی پارک ملت – کوچه شناسا – پلاک ۷- واحد ۳

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

بازدید : 323

تولید کود کامل ماکرو

کود کامل ماکرو که تحت عنوان  NPK  شناخته می شود دارای سه عنصر اصلی غذایی مورد نیاز خاک و گیاه یعنی  ازت  ( N )، فسفر( P ) و پتاسیم ( K ) می باشد که بعنوان یکی از مطلوبترین و موثرترین کودهای شیمیایی بشمار می آید که استفاده از آن در بسیاری از نقاط جهان مورد تایید قرار گرفته و جایگزین مصرف کودهای تک عنصری گردیده است.

این کود بر اساس عناصر مورد نیاز خاک و بسته به نوع محصول با فرمول های متفاوتی حاوی درصدهای مختلف از آن عناصر ، در داخل کشور قابل تولید  و عرضه می باشد . بعضاً در ترکیب این کود از ترکیبات سایر ریز مغذی ها همانند روی ، آهن ، منیزیم و دیگر عناصرنیز به میزان بسیار کم استفاده می شود. با اضافه شدن این ریز مغذی ها به کود کامل ماکرو ، عناصر مزبور در چرخه ای کاملا طبیعی وارد گیاه شده و به عنوان یکی از اجزاء جداناپذیر گیاه ، به مواد خوراکی تبدیل میشوند و امنیّت غذایی و سلامت عمومی جامعه را تامین می کنند.

کود کامل ماکرو هم در زمین های زراعی و هم در زمین های باغبانی و نیز اراضی شور قابل استفاده می باشد. در زمین های زراعی این کود قبل از کشت با استفاده از عمیق کاری و یا شخم زمین در محل های علامت گذاری شده زیر خاک قرار می گیرد.در باغبانی و اراضی شور نیز این کود در مرحله قبل از کاشت درخت در چاله غرس نهال و یا در اوایل فصل به عنوان کود پایه مورد استفاده قرار می گیرد.در کشت انواع صیفی و سبزی نیز این کود می تواند هم به صورت تقسیط و هم قبل از کاشت و هم به شکل نواری با جایگزینی عمقی مصرف گردد.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.