شرکت گیاه

۰۲۶۳ xxx ۳۲۹۲       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
تولید سم علف کش گلايفوسيت

تولید سم علف کش گلايفوسيت

استان البرز, شهر کرج

۸ کیلومتری کرج (گرمدره) - بعد از پل راه آهن - خیابان مهندس تاجبخش- خیابان شهید احمدی (کوچه مسجد) - انتهای خیابان - کارخانه گیاه

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

بازدید : 328

تولید سم علف کش گلايفوسيت

اين علف كش در بازار با نام تجاری رانداپ Roundup 41%SL وجود دارد. گلایفوسیت علف كشی از گروه اسيدفسفونيک (نمک ايزوپروپيل آمين) است كه برای كنترل كليه گياهان هرز Glyphosate (نازک برگ و پهن برگ) يكساله و چندساله در باغات و زمين‌های زراعی و غيرزراعی به صورت مايع قابل حل در آب  (۴۱% SL) فرموله می‌شود.

موارد مصرف:
گلایفوسیت علف كش سيستميک است كه به صورت غير انتخابی عمل نموده و روی تمام علف­های هرز و درختچه‌ها موثر است. حتی علف­های هرز دائمی رشد يافته و تثبيت شده را هم از بين می‌برد. هميشه برای علف­های هرز يكساله جوان بايد مقدار كمتر و برای علف­های هرز دائمی و قديمی‌ بيشترين مقدار سم مورد استفاده قرار گيرد. كارايی بالای گلایفوسیت در از بين بردن اندام­های زير زمينی مثل ريزوم و ريشه گياهان دائمی زمانی است كه كاربرد آن در پايان رشد رويشی و آغاز گلدهی باشد. همچنين در زمان مصرف سم بايستی علف­های هرز شاداب و در حال رشد فعال بوده و در شرايط گرم و خشک بهتر است قبل از سمپاشی آبياری صورت گيرد. بايد توجه داشت كه ذرات اين سم روی شاخ و برگ، قسمت‌های سبز گياه و پاجوش درختان و مزارع مجاور (بواسطه بادبردگی) پاشيده نشود. همچنين مدت زمان بين عمل سم پاشی و عمليات خاک ورزی حداقل بايد پنج روز باشد. گلایفوسیت بوسيله شيره گياه به اندام‌های زيرزمينی علف­های هرز (ريشه، استولون و غده) منتقل می‌شود. اين تركيب برای كنترل علف­های هرز نازک برگ و پهن برگ يكساله و چند ساله در باغات ميوه و مركبات، تاكستان‌ها، مزارع نيشكر، زمين‌های زراعی پس از برداشت محصول اراضی غير زراعی، جويها و كانال‌های آبياری استفاده می‌شود.افزودن ۲ درصد سولفات آمونيم خاصيت علف كشی گلایفوسیت را افزايش می‌دهد. همچنين كاهش حجم محلول سمپاشی تا ۲۰۰ ليتر در هكتار تاثير اين علف كش را می‌افزايد.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.